Yüzdeki Kırışıklıklar İçin Egzersiz

Yüzdeki Kırışıklıklar İçin Egzersiz
Yüzdeki Kırışıklıklar İçin Egzersiz

Son zamanlarda estetik ameliyatının artması özellikle tıp uzmanları tarafından ciddi bir tehlikenin yansıması olarak görülmektedir. Estetik ameliyatları neredeyse 15 yaş altına inme seviyesine gelmiş. Ancak estetik uzmanları ameliyattansa yüzdeki kırışıklar için egzersiz yapılmasını tavsiye etmektedir. Hem maddi hem hem de sağlık anlamında hiçbir tehlike arz etmemekle beraber doğal yollarla kırışıklıklardan kurtulabilirsiniz.

Peki Yüzdeki Kırışıklıklar İçin Nasıl Egzersiz Yapabiliriz?

Yüz kırışıklıklardan kurtulmak için öncelikle estetik ameliyat gibi cerrahi müdahaleleri unutun! Özellikle son zamanlarda yüz yogası çok popüler durumundadır. Teorik olarak nasıl yapılacağını anlatmaya çalışacağız. Bu yazıda öğrenecekleri aklınızda tutup youtube’de herhangi bir video eşliğinde görsel olarak pekiştirebilirsiniz.

İlk olarak bir aynanın karşısına geçip eğlenceli bir şekilde yüz kırışıkları için egzersiz yapınız. Hareketler biraz komik gelebilir size ama sakın gülme krizine girip disiplinden ayrılmayınız. Azıcık gülmek yeterli.

Baykuş Hareketi: Parmaklarınızı kaşınızın tam üstüne gelecek şekilde gözlerinizi çevreleyen iki C harfini yapınız. Ardında gözlerinizi büyükçe açınız. Bu işlemi üç kez tekrarlayıp her tekrar arası on saniye bekleyiniz.

V Harfi Hareketi: Her iki elinizde zafer işaretini yapınız. Sonra bu parmakları gözü ortalayacak şekilde yüzünüze koyup V harfini yapınız. Daha sonra gözleriniz tavana bakacak şekilde parmaklarınızı aşağı yukarı gidip gelecek şekilde beş defa bu hareketi tekrarlayın. En son harekette on saniye boyunca gözleri sıkarak bitirin.

Gözlerde Daire Hareketi: Elinizi açınız ve sadece yüzük parmaklarınızı kaşların kenarına yerleştirin. Hafifçe daire oluşacak şekilde gözlerin altına doğru ilerleyin. Bu hareketi beş defa düz yapın on saniye ara verip bu sefer beş defa tersine yapınız.

Yanak Şişirip Puflama Hareketi: Sağ taraftan yanağınızı şişirip on defa hafifçe yanağınızı tokatlayın. Sonra aynı hareketi sol taraftan yapınız.

Zürafa Hareketi: Kafanızı geriye doğru yaslayıp parmaklarınızı kemer kemiğine yerleştirin ve çenenizi yukarıya doğru kaldırınız. Beş saniye derin nefes alınız. Bu hareketi üç defa tekrarlayınız. Sonra kafayı aşağıya doğru indir ve bu hareketi beş defa tekrarlayınız.

Tavana Bakıp Öpücük Atma Hareketi: Başınızı kaldırıp tavana bakın, sanki sevgilinize öpücük atar gibi on tane öpücük atınız. Bu hareketi üç defa tekrarlayın her tekrar arası başınızı yere eğip beş saniye nefes alınız.

Gevşeme Hareketi: Gözlerinizi kapatıp hafif kremli parmaklarınızla yüz kaslarınızı gevşetecek şekilde yüzünüzü okşayın. Okşama hareketi bitimine yakın parmaklarınızı kapalı gözleriniz üstüne getirip çok hafif şekilde gözlerinizi bastırın. En sonda derince nefes alıp veriniz.

Neden Yüz Yogası?

Çünkü yaşlanmış ciltleri dinlendirmek ve egzersizler yapmak cildin yaşlanmasına karşı yeni bir soluktur. Modanın yeni trendi face yoga’dır. Face yoga günümüz doğal güzelliğin ve yüz kırışıklıklarından kurtulmanın yeni trendidir.

Yüz yogası güzelliğin yanı sıra baş ağrısı ve göz yorgunluğuna karşı da iyi bir tedavi yöntemidir. Yüz kasları belirli egzersizler sonrası yüzdeki deriyi sıkıştırıp derideki kırışıklıklara karşı direnç gösterir.

Yüz yogası aynı zaman da cildi elastikiyetle koruyup cildin genç görünümlü gösteren kollajen protein üretimini de sağlar.

Bugün bir iyilik yap, bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş :

BU YAZIYI OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

YORUMLAR

    Bu yazıya daha önce hiç yorum yapılmamış.
    İlk yorumu sen yap!

Yorum yap

Geçersiz bir mail adresi girdiniz. Lütfen tüm zorunlu alanları doldurun. *